Over Kleidi

Een team van creatieve professionals

De naam Kleidi betekent in het Grieks ‘sleutel’. Een symbool dat tot uitdrukking komt in het logo. Met een team van creatieve professionals werken we er hard aan om beloftes waar te maken en verwachtingen te overtreffen. Zo zijn we voor onze klanten graag de sleutel tot online succes.

Tes Abbenhues Kleidi

Tes Abbenhues

Ondernemer in hart en nieren

“Met een aangeboren passie voor ondernemerschap ben ik in 2014 gestart met Kleidi. De vrijheid die het mij geeft is onbetaalbaar. Ik werk graag hard, maar zit doorgaans met een grote grijns achter mijn computer. In mijn vrije tijd ben ik een fanatiek sporter en reis ik graag. Zo maak ik mijn hoofd leeg om er daarna weer vol tegenaan te gaan. Ik ben ervan overtuigd dat deze manier van werken een belangrijke invloed heeft op de kwaliteit van het werk dat ik lever.”

Een team van creatieve partners & professionals

Kleidi werkt samen met experts om ook op andere gebieden dan websites en webshops dezelfde kwaliteit te kunnen leveren en verwachtingen te overtreffen.
Tes Abbenhues Kleidi

Tes Abbenhues

Eigenaar

“Met een aangeboren passie voor ondernemerschap ben ik in 2014 gestart met Kleidi. De vrijheid die het mij geeft is onbetaalbaar. Ik werk graag hard, maar zit doorgaans met een grote grijns achter mijn computer. In mijn vrije tijd ben ik een fanatiek sporter en reis ik graag. Zo maak ik mijn hoofd leeg om er daarna weer vol tegenaan te gaan. Ik ben ervan overtuigd dat deze manier van werken een belangrijke invloed heeft op de kwaliteit van het werk dat ik lever.”
alexander heemskerk grafische vormgeving

Alexander Heemskerk

Grafische vormgeving

Samen met Alexander pakt Kleidi veel vormgevingsvraagstukken op, van logo's tot folders en van icoontjes tot volledige websites. Met meer dan 15 jaar ervaring in het vak is Alexander de juiste persoon.

Alex over grafische vormgeving:

Het visueel vormgeven van ideeën in verschillende media, met als doel om mensen iets mee te delen of te overtuigen. Dit vereist de inzet van zowel artistieke als technische vaardigheden. Bij grafische vormgeving wordt zowel visuele expressie als creativiteit nagestreefd in de presentatie van tekst en beeld.

daphne stapel tekstschrijver team kleidi

Daphne Stapel

Tekstschrijver

Andere mensen omschrijven me als energiek, iemand met een scherpe blik, een frisse wind. Ik kijk graag naar mogelijkheden: ‘kan niet bestaat niet’ is mijn motto. In mij vind je een businesscoach met een brede achtergrond aan ervaring. Ik heb tien jaar gewerkt als HR manager in de zakelijke dienstverlening en ben in 2010 verder gegaan als zelfstandig ondernemer. Een pad dat mij uitdaagt om mezelf elke keer weer opnieuw uit te vinden. Ik voel me aangetrokken tot ondernemers en organisaties met een boodschap. Mensen die iets willen veranderen in de wereld en hun dromen durven na te jagen. Die gaan voor echt en authentiek. Want daar hou ik van.
cas de vree sea expert kleidi

Cas de Vree

SEA expert

Cas de Vree is (onder andere) SEA expert. Voor verschillende opdrachtgevers werkt Kleidi samen met Cas om de SEA (search engine advertising) campagnes in te richten of te optimaliseren.

Cas over Google ads:

Google Ads kan een goede tool zijn om op zoekwoorden waarop je niet wordt gevonden toch bezoekers binnen te krijgen. Of te gebruiken als ondersteunende bron van bezoekers. Zo kun je ervoor zorgen dat je door een groter deel van je doelgroep gevonden wordt.

Het inzetten van Google Ads is daarnaast goed meetbaar. Zo is goed te meten en bij te houden hoe effectief de verschillende campagnes en advertentiegroepen zijn.

ozgur nurali progon software kleidi

Ozgur Nurali

Software coördinator

Voor de meer ingewikkelde software projecten of speciale technische eisen aan een website werkt Kleidi samen met Progon Software.

Over Progon Software:

Özgür werkte als software-ontwikkelaar voor meerdere bedrijven, tot hij in 2010 Progon Software oprichtte. Zijn doel was een softwarebedrijf te creëren met een persoonlijke benadering, waarbij hijzelf vaak de intermediair is tussen de wensen van de klant en de mogelijkheden van de technologie.

daan zuijderland shakers kleidi

Daan Zuijderland

Digitaal strateeg

Daan is eigenaar van Shakers, een marketingbureau. Regelmatig slaan Shakers en Kleidi de handen in een om diverse projecten de juiste aandacht te kunnen geven.

Over Shakers:

Wij zijn een bureau voor digitale creatie. Wij bedenken, maken en verbeteren digitale producten. Wij houden van groots en meeslepend, maar zijn niet te groot voor klein en simpel.

We werken voor gedreven starters en gevestigde namen, direct en via reclamebureau’s. We bedienen markten als automotive, gezondheidszorg, uitgevers en finance. Ieder met zijn eigen verhaal en zijn eigen uitdagingen.

Stel jouw vraag